Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Slepy8 | użytkownik

imię i nazwiskoAdrian adresWrocław zarejestrowany14.01.2009 @21:19:34 ostatnio na stronie24.04.2013 @07:40:07

opisu brak, bo go nie ma

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7863286
digarty61 komentarze388 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alhambra    02.12.2009 @22:13:00
bardzo mi miło
~thobiasxxx    01.12.2009 @22:31:12
nie da się nie da! :P
chyba, że potrafisz skakać przez 2-3 metrowe druty kolczaste ale wcześniej przedrzeć się przez 3 inne firmy, a to nie polska.
z 3 pozostałych stron wodaaa..
te otwarte wejścia kuszą i kuszą huśtają gula i tyle
~AomoN    30.11.2009 @08:22:10
w rzeczy samej Clabecq
~thobiasxxx    28.11.2009 @22:00:05
dzięki. fajnie, że się podoba
za rewelki na DA dam Tobie 5tyś euro gąbek z naszej klasy hi hi
ale i u Ciebie jest ciekawie
pzdr
~tandetaa    27.11.2009 @23:02:19
miło mi...to samo powiedzialem jak to zobaczylem...

pozdro
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~Zbyszek2    27.11.2009 @19:48:43
a wygląda, jakbyś się podwiesił pod sufitem co najmniej
~thobiasxxx    26.11.2009 @21:18:38
hehe ano pamiętam, pamiętam
pzdr
ostatnio edytowane: 2009-11-26 21:19:09
^sleepwalker    24.11.2009 @20:15:56
wyzbyłem się prawie wszystkich, w stosunku do digarta zostało mi lenistwo i jeszcze jeden grzech ale to tajemnica
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    24.11.2009 @20:11:11
Wątpię żeby moderatorzy podobnie jak większość digartowiczów się poczuwała ale to już nie mój problem zwłaszcza że od początku chciałem obnażyć się ze swojej digartowej ułomności
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    24.11.2009 @17:13:37
przecież digart jest bezsensu dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~thobiasxxx    24.11.2009 @16:59:56
~thobiasxxx    22.11.2009 @21:47:26
no fakt filary tam wprowadzają niezły zamęt.
dobrze jest.pzdr
~Zbyszek2    22.11.2009 @09:59:27
a widzisz?
a mnie pierwsza - to przez tytuł
~MaSCott    21.11.2009 @21:53:50
Myślałem jeszcze nad Tamronem 17-50 albo podobno problem z tamronami jest taki że cienko łapią ostrośc. Po drugie troche bezsensu bo mam już coś o podobnej ogniskowej - mianowicie KIT 'a.
_______
MaSCott
~MaSCott    21.11.2009 @21:44:16
Dobrze wiedziec, sam chce kupić tyle że 10-20 od Sigmy.
_______
MaSCott
~MaSCott    21.11.2009 @20:46:38
A co za szkiełko masz ? jesli spytać można
_______
MaSCott
~dobryziom    21.11.2009 @17:31:49
no ostatnio jakos tak klasycznie
~algirdas    20.11.2009 @19:01:19
dokładnie
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~algirdas    20.11.2009 @18:56:17
dzięki jakoś lubię z dołu kadrować
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~dobryziom    18.11.2009 @20:34:34
dzieki -pozdr...
~algirdas    18.11.2009 @19:50:06
szlugi zabijajom złe som!
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~Camereon    17.11.2009 @22:38:41
Dzięki Pozdrowienia dla Was obu
_______



~Camereon    17.11.2009 @21:12:43
i córkę. Od dzisiaj mam też córkę :-p
Pozdrówka
_______



~Haszczu    17.11.2009 @18:36:29
Dobrą muze polecasz :D
~thobiasxxx    16.11.2009 @15:37:41
musi być!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt